www.ptmame.ro

Pana sa raman gravida nu mi-am imaginat ca exista o comunitate online, un fel de wwwdotmotherhood, atat de energica. Desi m-am abonat la nu stiu cate newsletter-e si la nu stiu cate site-uri despre mame, copii, bebelusi, sarcini, nasteri, maternitati etc. am ajuns repede la concluzia ca nu exista rau mai mare decat sa fii bombardat cu informatii. Am citit zile si nopti la rand despre cum evolueaza fatul, cum e sa nasti, ce sa iei cu tine la maternitate samd. In final, nu cred ca mi-au folosit la altceva aceste cautari decat ca mi-au umplut timpul si mi-au lasat senzatia ca stiu ce ma asteapta. Gresit! Nimic din ce am citit nu s-a transpuns in realitate. Sau cel putin nu mi-am dat seama de asta. Am nascut, am trecut de primele luni si, iata, pot spune sincer ca nu imi amintesc ca macar un singur sfat din miile citite pe internet sa imi prins bine la ceva... Ah, sa nu fiu nedreapta! Mi-a prins bine la ceva vizita pe site-ul Directiei pentru Protectia Copilului Sect 6 de unde am putut afla cam tot ce ma interesa in legatura cu alocatiile, trusoul, indemnizatia de crestere a copilului si altele si mi-am download-at formularele. Jos palaria!

Comentarii

laurdomnisoru a spus…
Ingerasul nostru.Cel mai dulce copil din lume.

Postări populare de pe acest blog

Cum a schimbat "pash-pash-ul" de Pufi viata noastra

for fun

drumurile noastre, poate