happy5luni!








Azi facem cinci luni. Le-am sarbatorit prin munca... pentru ca, asa cum spuneam, sunt mama cu norma intreaga, dar uneori mai scap si prin diversele indatoriri fata de job-ul temporar, acela de pr-ist. Asa ca am ignorat-o pe Teo cam 3 sferturi de zi si abia mai pe seara, dupa lectia de sofat (catastrofala, ca intotdeauna) am reusit sa imi rascumpar greseala scotand-o la o plimbarica pe unicul bulvard (si cu sens unic:)) al Curtii de Arges. Ah, apropo, suntem la C de Ag, la o cura de buniceala. Gasculitei mele, caci mai nou sasaie si gangaie ca un gascan, ii prieste la bunici. Si lor:). A luat in greutate (stiu dupa durerile de mijloc), i-a venit culoarea in obraji si este plina de energie, asa ca ne epuizeaza pe toti cei 4 adulti din preajma ei. Am invatat sa radem in hohote (deocamdata doar cu mamaluteo, multumesc pt aplauze) si ne tinem mai bine in pozitia stand in fundulet.
In rest, vremea e misto si ar fi si mai misto daca nu as simti de cel putin 2 ori pe zi ca se apropie cate o ploaie, fix cand eu trebuie sa plec spre dentist. Mai e un aspect luminos al "motherhood-ului": am prins curaj si multe lucruri pe care, din teama, le-am amanat ani de zile, acum mi se par niste nimicuri. In aceasta categorie intra, de exemplu, tratarea cariilor dentare.
Una peste alta, vacanta o sa se termine, vom reveni la obisnuitul tango in doua, la cautarile pe internet despre diversificare, puericultura etc. Si pana la acel moment, mai pun pe blog niste foto din experientele recente.

Pe curand!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum a schimbat "pash-pash-ul" de Pufi viata noastra

Heeeehe

drumurile noastre, poate