Caietul superbebelusului

http://www.superbebe.ro/articol_807/superlansare_____caietul_superbebelusului.html

De la Superbebe, o alta noutate - Caietul bebelusului. Teomici are o carticica roz de la unchiul Alex, e aproape completata (mai am niste foto de pus in ea), dar i l-as lua si p-asta. Am luat si de la Mami un CD cu povesti si recunosc ca am fost un pic dezamagita pentru ca nu sunt la fel de bine realizate ca cele de la Electrecord cu care am crescut noi, fiind in lectura unei singure persoane. Sunt oarecum monotone si Teo nu prea se omoara dupa ele. In schimb, Geo a tras toate povestile lui de pe vinil pe DVD si p-alea le reascult si eu cu maaaaare placere impreuna cu bebe. :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum a schimbat "pash-pash-ul" de Pufi viata noastra

Heeeehe

drumurile noastre, poate