Mama sucurilor de portocală

Din când în când, Teo pune stăpânire pe mobilul meu și își exersează talentele cinematografice de "one-girl-show". Nu mă uit la tot ce filmează ea acolo, dar când trebuie să golesc cardul pentru că nu mai am spațiu, primele fișiere care nu trec de cenzură sunt filmulețele ei. Ca o mamă înțelegătoare ce mă cred, nu îi șterg creațiile înainte de a vedea ce i-a mai trecut prin cap și abia după ce mă conving că exercițiul în cauză e doar consum de baterie, timp și spațiu de stocare, îl trimit la cele sfinte ale lui Delete.
Dar azi am descoperit o piesă de maestru, o adevărată capodoperă a homemade-urilor. Un filmuleț de 4 minute în care Teo își învață spectatorii imaginari cum să facă un suc natural de portocale. Doar că nu are portocale, așa că îl transformă într-o limonadă, adică suc cu lămâi, apă și miere. Ghinion curat! În frigider nu e nicio lămâie! Meșterul bucătar își liniștește ucenicii și rezolvă urgent penuria, cu un ton calm, constant, care ar enerva orice posesor de stele Michelin. Nu-i lămâie, lecția rămâne la apă cu miere. Credeți cumva că am scăpat de emoții? Nici vorbă! Aici ni se arată punctul culminant! Borcanul de miere nu se desface și, timp de 30 de secunde, asistăm la drama eroinei care mai are puțin și ne anunță că sucul a devenit un pahar cu apă chioară. În final, borcanul se deschide și happy-end-ul se produce: mierea se scurge în pahar, apa vine peste, eroina amestecă energic compoziția și se declară satisfăcută de experiment.
Am decis să păstrez filmul. În caz că nu va vrea copilul să citească "Prostia omenească", să-i exemplific prin propria-i creație cum se poate ajunge, fără planificare, să muncești, cu cele mai bune intenții, dar fără rost. Sau, în cel mai bun caz, doar ca să le înveselești ziua altora.
  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum a schimbat "pash-pash-ul" de Pufi viata noastra

Heeeehe

drumurile noastre, poate