Uite-asa se joaca fata, si pe-o parte si pe alta

Cam asta executa Teomici cu mine in ultimele zile. Ne rasucim cand pe dreapta, cand pe stanga si am descoperit cum putem sa ne agatam de marginea patului pentru a ne intoarce inclusiv in acel spatiu stramt! Ma distreaza risipa de energie cu care incearca sa isi obtina o pozitie mai bune la spectacolul casnic de zi cu zi.... dar o inteleg pentru ca in mod cert nimeni nu ar rezista mai mult de cinci minute cu ochii tinta in tavan, daramite atatea zile!
Ce am mai facut in acest rastimp? Am fost la Bookfest si i-am mai cumparat o carticica de la Cartea copiilor (cu 12 ursuleti nazdravani http://www.carteacopiilor.ro/catalog/catalog_ursi.php), am fost la botezul lui Tudor, am iesit in lume la ziua Andreei, fina noastra si am crescut cantitatea de mancare consumata la o masa. Facem caca de 3-4 ori pe zi, bem mult lapte praf si urlam din toti bojogii atunci cand, pe burta fiind, nu reusim sa o introducem pe madam Suzi corect in gura. Asta pentru ca suntem f mari acum, avem 6 luni si totul s-a schimbat in jurul nostru, in special pozitia obiectelor pe care le vedem si noi normal, nu rasturnate.
Am mai experimentat o repriza de baby-sitting cu unchiul Alex si totul a decurs normal, dar deja ma gandesc ca la cate drumuri diverse voi avea de facut in perioada urmatoare ar trebui sa gasesc o alta solutie, poate un baby-sitter de ocazie... In orice caz, imi este clar ca acesta nu ar trebui sa fie microbist pentru ca Teomici nu se da in vant dupa meciuri, ba chiar la Franta -Romania, aseara, s-a aratat destul de iritata de agitatia din jurul televizorului. Asa ca am pierdut cea mai parte a meciului, incercand sa o linistesc pe cea mica. S-a trezit, asa ca las pe alta data continuarea postarii... daca nu oi uita de ea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum a schimbat "pash-pash-ul" de Pufi viata noastra

Heeeehe

drumurile noastre, poate