We love boobs! Take care of yours!

M-am nascut in zodia cancerului. Adica rac. In afara acestei intamplari, viata sau soarta m-au ferit m-au ferit de vreo intalnire cu boala omonima. Nimeni in familia mea sau printre prietenii mei nu a suferit de vreun cancer.
In general, nu am fost bolnavicioasa si nici nu am avut suferinzi in familie. Am chiar o oarecare reactie de respingere maladiva a ideii de neputinta, angoasa pe care boala le aduce in vietile noastre. Nu m-am gandit serios la aceste lucruri niciodata si mereu mi-am spus ca orice afectiune mai grava decat o gastrita nu se poate strecura in viata mea.
Pana cand am intalnit voluntarele din Casiopeea si am participat la a doua editie a crosului roz. Ele m-au facut sa inteleg ca, daca tu nu esti bolnav sau nu ai avut pe cineva drag suferind, asta nu inseamna ca boala nu exista sau ca trebuie ignorata. De la ele am aflat ca cea mai buna cale de a lupta cu boala, cu cancerul de san, este sa alergi. Nu de cancer, nu de moarte, ci din solidaritate si compasiune fata de cei care au trecut printr-o experienta capitala. Inspaimantatoare. De neimaginat.
Din fondurile stranse de Casiopeea s-au donat sute de proteze mamare unor femei care nu ar fi avut, altfel, banii pentru a si le cumpara. De anul trecut, Casiopeea mai face ceva - le invata pe femei sa aiba grija de sanatatea sanilor. Le ofera, cu anumite ocazii, vouchere pentru efectuarea de ecografii mamare gratuit. Altfel, o astfel de investigatie le-ar costa cam 40 de EUR.
O campanie de acest gen are loc azi si eu ma alatur ei, invitandu-va sa aveti grija de voi, de sanatatea voastra si a femeilor care va sunt dragi.

Cassiopeia este o constelatie moderna al carei nume vine de la un personaj mitologic grec - regina Cassiopeia, mama Andromedei si sotia lui Cepheus. Orgoliul Cassiopeiei, care se considera mai frumoasa ca nimfele, a atras asupra regatului sau mania lui Poseidon. Legenda sa si detalii despre constelatie gasiti aici. Una dintre principalele stele ale constelatiei, Schedar (Shedir) – α Cassiopeiae (Alpha Cassiopeiae), inseamna in araba "san" si este considerata "inima" constelatiei. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum a schimbat "pash-pash-ul" de Pufi viata noastra

drumurile noastre, poate

hatikazuki